فروشگاه اینترنتی بی فایل دات آی آر مرجع تخصصی فروش اینترنتی کالا از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف شامل کالای دیجیتال، لوازم خانگی، انواع مقالات، مقالات ای اس ای ، انواع پروژه ها ، فایل های آموزش ، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در ایران است .

فیلم آموزشی نرم افزار کتیا (catia)


فیلم آموزشی نرم افزار کتیا (catia)

فیلم آموزشی نرم افزار کتیا (catia)

فیلم آموزشی نرم افزار کتیا (catia)

 

نرم افزار کتیا قوی ترین نرم افزار برای طراحی به کمک کامپیوتر ( CAD )، مهندسی ( تحلیل ) به کمک کامپیوتر ( CAE ) و ساخت به کمک کامپیوتر ( CAM ) می باشد. از سیستمهای مطرح روز دنیا در صنایع هوافضا ( هواپیما سازی )، دریائی، عمران (ساختمانی)، خودرو سازی، طراحی سازه، ادوارات صنعتی، کارخانجات لوازم خانگی و ... از این نرم افزار در پرسه های طراحی صنعتی خود استفاده می کنند. از نتایج استفاده از این نرم افزار میتوان به کاهش زمان طراحی، کاهش خطا در طراحی، بهینه کردن طرح، کاهش زمان تولید، افزایش کیفیت محصول و افزایش سود دهی اشاره کرد.

شرکتهای بزرگی از CATIA استفاده می نمایند که از آن جمله می توان به شرکتهای زیر اشاره کرد:

Boeing - AIRBUS - BMW - Volvo Trucks - Audi - Ford - Bosch - Toyota Motorsport - SNUGTOP - Nissan - WIA - Koito Manufacturing - SERRA SOLDARURA -Intergral Poweratin - Ichikoh - Baldwin Filters - ETAS GMbH - IVM Automotive - Siemens - Stadler Rail Group - Evernham Motor - Comau - Asmo - DBM Reflex - SsangYong Motor - KIA Motor - Bertrandt AG & ...

در ایران این نرم افزار ابتدا توسط شرکتهای خودروسازی ایران خودرو (IRAN Khodro) و سایپا (SAIPA) خریداری شد. پس از یاد گیری این نرم افزار توسط مهندسین این شرکتها این نرم افزار به محبوب ترین نرم افزار مهندسی کشور در میان مهندسین و دانشجویان مبدل شد به طوری که هم اکنون از این نرم افزار در صنایع مختلف در ایران استفاده می شود.

 

 

کاربردهای نرم افزار CATIA:

 

  1. محیط های مدل سازی (Solid Model) : این قسمت که در زیر مجموعه ماژول Mechanical Design قرار دارد برای مدل کردن قطعات توپر (Solidd) و مجموعه مونتاژی و طراحی قالب و طراحی مدل های ورقکاری (Sheetmetall)، نقشه کشی صنعتی، تلرانس گذاری و ... استفاده میشود.
  2. مدل سازی سطوح : این قسمت علاوه بر ساخت سطوح پیچیده قابلیت انجام مدلسازی روی ابر نقاط و فایلهای حاصل از اسکن سه بعدی را نیز دارا است.
  3. محیط ماشینکاری : پس از ساخت مدل به کمک قابلیتهای محیط ماشینکاری براحتی میتوان عملیات ماشینکاری مورد نیاز برای تهیه قطعه مدل شده از روی قطعه خام را تعریف کرده و هر مرحله از ماشینکاری را بصورت متحرک (انیمیشن) مشاهده کرد.
  4. محیط تحلیل المان محدود : به کمک قابلیتهای این محیط میتوانید قطعات و مدلهای مونتاژی ساخته شده در این نرم افزار را تحلیل کرده و مواردی مانند تغییر شکل، توزیع تنش و ... را در آنها بدست آورد.
  5. طراحی و تحلیل مکانیزمها : به کمک این قابلیت از نرم افزار Catia میتوانید پس از تعریف اتصالات بین اجزای مختلف مکانیزم، حرکت مکانیزم را مشاهده کرده و آنرا تحلیل کنید.

مدرس: حامد شوشتری

 

در فراگیری نرم افزارها برای افراد مبتدی استفاده از فیلم های آموزشی از هر روش دیگری موثرتر می باشد، زیرا علاوه بر آنکه فرآیند انجام کار به صورت بصری دیده می شود و بهتر در ذهن جای می گیرد، مانند جزوات و کتابها خسته کننده نمی باشد.

پس اگر شما نیز با این نرم افزار هیچ گونه آشنایی اولیه ندارید و به دنبال یادگیری آن هستید بهتر است ابتدا خودتان را درگیر کتابها و جزوات مختلف نکرده و از فیلم های آموزشی استفاده کنید. حتی افرادی که آشنایی کمی با این نرم افزار دارند و به دنبال ارتقای دانش خود هستند فیلم آموزشی بهترین وسیله است.

 

 

فایل های موجود برای دانلود:

 

1: 71/4MB فیلم 26 دقیقه

2: 47/2MB فیلم 33 دقیقه

3: 34/8MB فیلم 25 دقیقه

4: 105MB فیلم 41 دقیقه

5: 38/3MB فیلم 26 دقیقه

6: 162MB فیلم 54 دقیقه

7: 54/9MB فیلم 33 دقیقه

8: 130MB فیلم 55 دقیقه

9: 103MB فیلم 1 ساعت 14 دقیقه

10: 49/4MB فیلم 28 دقیقه

11: 62/9MB فیلم 28 دقیقه

 


 

  انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 667

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

خرید ایمن و راحت را بابی فایل تجربه کنید و لذت ببرید - همراه با پشتیبانی 24 ساعته ارتباط با ما در تلگرام ( t.me/sbefile )

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما