فروشگاه اینترنتی بی فایل دات آی آر مرجع تخصصی فروش اینترنتی کالا از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف شامل کالای دیجیتال، لوازم خانگی، انواع مقالات، مقالات ای اس ای ، انواع پروژه ها ، فایل های آموزش ، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در ایران است .

نرم افزارمترجم ودیکشنری هوشمند


نرم افزارمترجم ودیکشنری هوشمند

نرم افزارمترجم ودیکشنری هوشمند

نرم افزارمترجم ودیکشنری هوشمند

 

نرم افزارمترجم ودیکشنری هوشمند
ارزش بالای 50 هزار تومان
نسخه رایگان شده

ابزاری کاملا متفاوت با عنوان مرورگر هوشمند ، کاربران عزیز می توانند حتی سریعتر از قبل به مطالعه وب سایتهای غیر فارسی بپردازند ، کافیست تا هر لغت را لمس نمایید تا بلافاصله معنی آن را مشاهده کنید.
به کمک این دیکشنری دیگر هرگز در هنگام مطالعه رشته کلام از دست شما خارج نخواهد شد و خواهید توانست بدون وقفه به مطالعه ادامه دهید
از جمله امکانات نرم افزار :
*ترجمه هوشمند (ترجمه هنگام مطالعه)
* ترجمه شناور (در هر بخش از آندروید که باشید با فشردن دکمه ای شناور ، پنجره شناور جهت انجام ترجمه ظاهر می شود )
* ترجمه سنتی ( در داخل برنامه)
* امکان دانلود و نصب لغت نامه های مختلف از داخل برنامه (علاوه بر لغتنامه پیشفرض موجود در برنامه ، کاربران می توانند لغتنامه های متعددی را که روزانه به تعداد آنها افزوده می شود دانلود کنند ، لغتنامه هایی که در حال حاضر ارائه شده اند : انگلیسی به فارسی پیشرفته ، انگلیسی به انگلیسی کمبریج ، انگلیسی به انگلیسی آکسفورد ، انگلیسی به انگلیسی لانگمن و بیش از 100 لغتنامه دیگر...)
* امکان ترجمه بر اساس چند دیکشنری انتخاب شده و یا همه دیکشنریها بصورت همزمان
* امکان ترجمه متن (با استفاده از سرویس ترجمه متن گوگل و مایکروسافت بصورت آنلاین ، امکان ترجمه متن بلادرنگ را در هنگام مطالعه کتابهای الکترونیکی فراهم می کند)
* امکان ترجمه جمله بصورت کلمه به کلمه (معنی هر کلمه بطور جداگانه نشان داده می شود)
* گرفتن عکس از متون کاغذی و یا از صفحه نمایش کامپیوتر و تبدیل آن به متن دیجیتال و قابل ترجمه در دیکشنری هوشمند (این ویژگی بصورت پلاگینی جداگانه از داخل برنامه دانلود و نصب می گردد)
* ابزاری جدید و کاملا متفاوت با عنوان "ترجمه در رایانه" به منظور افزایش کارایی دیکشنری هوشمند که به کمک این ابزار کاربران عزیز می توانند به راحتی در کامپیوتر شخصی و یا هر دستگاه دیگری که متصل به شبکه وایرلس باشد(Wifi) از دیکشنری هوشمند استفاده نمایند .
* ابزاری جدید و کاملا متفاوت با عنوان "پنل ترجمه" جهت افزایش سرعت ترجمه کاربران عزیز هنگام مطالعه . کافیست تا هنگام مطالعه وب سایتها و یا کتب الکترونیکی ، متنی نسبتا طولانی را کپی کرده و سپس به "پنل ترجمه" مراجعه نمایید ، در "پنل ترجمه" متن کپی شده را مشاهده خواهید کرد و برای مشاهده معنی کلمات کافیست تا کلمات موردنظر را لمس نمایید تا بر اساس دیکشنری انتخابی شما معنی کلمه جست و جو شود. با پنل ترجمه حتی بیش از پیش قادر خواهید بود تمرکز خود را هنگام مطالعه حفظ نمایید...
* نمایش تاریخچه ترجمه های انجام شده جهت ترجمه مجدد
* امکان دانلود و نصب موتور تلفظ از داخل برنامه
دیکشنری هوشمند نسل جدیدی از دیکشنریهاست که به جرات می توان گفت از بهترین دیکشنری ها در جهان می باشد و دلیل آن ارائه سه متد کاملا جدید و ابداعی ترجمه و دسترسی به لغات بوده که علاوه بر آن حاوی پایگاه لغات متعددی است که قابل نصب در داخل برنامه می باشند. این سه متد ترجمه در قالب دو سرویس در برنامه ارائه شده اند که عبارتند از سرویس ترجمه هوشمند و سرویس ترجمه شناور .
لیست دیکشنری های موجود (روزانه به تعداد دیکشنریها افزوده می شود) :
دیکشنری کمبریج (Cambridge)،دیکشنری آکسفورد (Oxford) ،دیکشنری لانگمن (Longman)،دیکشنری فونتیک،گلاسوری انگلیسی به انگلیسی بابیلون (Babylon)،دیکشنری انگلیسی به آلمالنی لانگنشاید (Langensheidt)،دیکشنری آلمانی به انگلیسی لانگنشاید (Langensheidt)،دیکشنری فارسی به آلمانی،دیکشنری آلمانی به فارسی،دیکشنری عربی به عربی،دیکشنری عربی به فارسی نبراس،دیکشنری فارسی به عربی نبراس،دیکشنری عربی به فارسی،دیکشنری فارسی به عربی،دیکشنری ایتالیایی به فارسی،دیکشنری فارسی به ایتالیایی،دیکشنری فرانسه به فارسی،دیکشنری ترکیه ای به فارسی،دیکشنری اسپانیایی به فارسی،دیکشنری انگلیسی به فارسی ریاضی،دیکشنری روسی به فارسی،دیکشنری فارسی به روسی،دیکشنری نورپردازی،دیکشنری الکترونیک فرکانس رادیویی و ..
دیکشنری،مترجم،جمله یاب،تشخیص گفتار و ...توصیه میکنیم این نرم افزار حرفه ای را از دست ندهید

 


 

  انتشار : ۳ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 600

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

خرید ایمن و راحت را بابی فایل تجربه کنید و لذت ببرید - همراه با پشتیبانی 24 ساعته ارتباط با ما در تلگرام ( t.me/sbefile )

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما