فروشگاه اینترنتی بی فایل دات آی آر مرجع تخصصی فروش اینترنتی کالا از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف شامل کالای دیجیتال، لوازم خانگی، انواع مقالات، مقالات ای اس ای ، انواع پروژه ها ، فایل های آموزش ، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در ایران است .

فروش ویژه کفش زنانه Adidas مدل سوپراستار


فروش ویژه کفش زنانه Adidas مدل سوپراستار

فروش ویژه کفش زنانه Adidas مدل سوپراستار



کفش زنانه Adidas مدل سوپراستار، طرح کلاسیک همیشه جذاب. فوق العاده شیک و با کیفیت. امکان استفاده در باشگاه و فضای باز. ارائه شده در 2 رنگ سفید با خط مشکی و سفید با خط طلایی و سایزبندی 37 تا 40.
در طول روز ممکن است یک فرد برای انجام امور روزمره مجبور شود چندین ساعت کفش به پا داشته باشد. پس برای جلوگیری از خسته شدن و راحتی پا نیاز دارد که از کفشی راحت استفاده کند. کفشی که هم زیبا باشد و هم هنگام پوشیدن طولانی مدت پا را تحت فشار قرار ندهد. کفش راحتی Adidas با رویه‌ای از جنس چرم مصنوعی و روکش شبکه‌ای جهت جریان هوا در داخل کفش است. همچنین این کفش دارای کفی دوردوزی شده است. این کفش در دو رنگ سفید با خط مشکی و سفید با خط طلایی و سایزبندی 37 تا 40 عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ و سایز مورد نظر را در سبد خرید انتخاب کنید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 46000 تومان

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 674

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

خرید ایمن و راحت را بابی فایل تجربه کنید و لذت ببرید - همراه با پشتیبانی 24 ساعته ارتباط با ما در تلگرام ( t.me/sbefile )

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما