فروشگاه اینترنتی بی فایل دات آی آر مرجع تخصصی فروش اینترنتی کالا از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف شامل کالای دیجیتال، لوازم خانگی، انواع مقالات، مقالات ای اس ای ، انواع پروژه ها ، فایل های آموزش ، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در ایران است .

فروش ویژه مجموعه آموزشی تعمیرات ماشین های اداری


فروش ویژه مجموعه آموزشی تعمیرات ماشین های اداری

فروش ویژه مجموعه آموزشی تعمیرات ماشین های اداری



آموزش تعمیرات ماشین های اداری. آموزش اوریجینال شرکت های Canon و HP دوبله شده به فارسی. پکیج اورجینال و شکیل شامل 2 DVD نقره ای. 5 ساعت آموزش مقدماتی تا پیشرفته ...
این بسته آموزشی به صورت دوبله شده از آموزش شرکت های HP و Canon میباشد و مجموعه ای کامل برای در آمد زایی است. و در قالب شکلیل اورجینال و هولوگرام دار عرضه شده است. در این مجموعه آموزشی شما با تعمیر انواع ماشین های اداری،اعم از پرینتر ها،اسکنر ها،دستگاه های چاپ و فکس آشنا خواهید شد. سبک آموزشی این بسته به شیوه ای است که برای همه افراد با هر سطح آشنایی با انواع ماشین های اداری مناسب است. این مجموعه شامل 5 ساعت آموزش مقدماتی تا پیشرفته به زبان فارسی می باشد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 30000 تومان

مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 726

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

خرید ایمن و راحت را بابی فایل تجربه کنید و لذت ببرید - همراه با پشتیبانی 24 ساعته ارتباط با ما در تلگرام ( t.me/sbefile )

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما