فروشگاه اینترنتی بی فایل دات آی آر مرجع تخصصی فروش اینترنتی کالا از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف شامل کالای دیجیتال، لوازم خانگی، انواع مقالات، مقالات ای اس ای ، انواع پروژه ها ، فایل های آموزش ، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در ایران است .

فروش ویژه کیف لپ تاپ Pierre Cardin


فروش ویژه کیف لپ تاپ Pierre Cardin

فروش ویژه کیف لپ تاپ Pierre Cardin



کیف لپ تاپ Pierre Cardin، دارای محفظه مخصوص لپ تاپ با ضربه گیر. دارای دو محفظه متوسط زیپدار. دارای بند دستی و یک بند رودوشی قابل تنظیم. مناسب برای لپ تاپ های تا 15.5 اینچ ...
کیف لپ تاپ Pierre Cardin، راه‌حلی مناسب است برای افرادی که می‌خواهند همیشه لپ‌تاپشان را با سایر لوازم مورد نیاز همراه داشته باشند. این کیف لپ تاپ دارای ضربه گیر های مخصوص لپ تاپ می باشد که از ایجاد هرگونه آسیبی به لپ تاپ جلوگیری می کند.
فضای کیف از یک محفظه‌ی اصلی تشکیل ‌شده است.لپ‌تاپ‌هایی تا 15.5 اینچ به‌راحتی در این کیف جای می‌گیرند. علاوه بر محفظه ی اصلی دو محفظه متوسط زیپدار نیز در کیف موجود می باشد. کیف لپ تاپ Pierre Cardin دارای بند دستی و همچنین بند قابل تنظیم رودوشی می باشد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

مبلغ قابل پرداخت 39,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 766

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

خرید ایمن و راحت را بابی فایل تجربه کنید و لذت ببرید - همراه با پشتیبانی 24 ساعته ارتباط با ما در تلگرام ( t.me/sbefile )

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما